نویسنده: سوزان کریتون
مترجم: زینب شاهدی
مجموعه کسب و کار
ناشر: هیرمند
سال چاپ: 1396
نوبت چاپ: اول
تعداد صفحات:424
شابک: 9789644084812

 

 

 

 

راهنمایی برای ایجاد و حفظ یک علامت تجاری شخصی

ایجاد یک چهره حرفه‌ای با شهرت، موقعیت و تصویری روشن و دقیق، ضرورت دارد. چه در جستجوی اولین شغل‌تان باشید، چه در فکر تغییر شغل، و چه صرفا بخواهید در همین شغلی که هستید موفق‌تر باشید و بیشتر دیده شوید، این راهنما اطلاعات گام به گامی را که برای توسعه برند شخصی‌تان نیاز دارید در اختیارتان می‌گذارد.

  • کسب و کار شما – خود اصیل‌تان را بشناسید، هویت‌تان را شکل دهید، مخاطب هدف‌تان را پیدا کنید و با برند شخصی‌تان، به جهان نشان دهید چه کسی هستید.
  • اطلاع‌رسانی کنید – با استفاده از نکات استراتژیک مربوط به راه‌اندازی وب‌سایت، تبدیل شدن به یک وبلاگ‌نویس و شبکه‌سازی آنلاین مرتبط با برندتان، آن را در اینترنت به جهان معرفی کنید.
  • گوشه امن‌تان را بشناسید – ببینید چطور می‌توانید برندتان را متمایز کنید، پروفایل برند شخصی‌تان را بسازید، رقیب‌هایتان را بشناسید و داستان بی‌همتای خودتان را بنویسید.
  • باهوش باشید – جلوتر از زمان حرکت کنید و بیش از 10 اشتباهی را بشناسید که ممکن است بسیار آسان‌تر از آنچه فکرش را بکنید، برندتان را ناخواسته به نابودی بکشانند.

این کتاب را باز کنید تا بفهمید:

  • چرا برندسازی شخصی مهم است
  • چطور تصویری مثبت و منحصربفرد از برندتان ارائه دهید
  • افراد موفق در زمینه برندسازی شخصی چگونه عمل کرده‌اند
  • چطور از نقاط قوت‌تان بیشترین استفاده را ببرید
  • چطور به درخشش شخصیت‌تان کمک کنید
  • چطور با بازار هدف‌تان هماهنگ شوید

 

+ برای خرید آنلاین از طریق سایت نشر هیرمند کلیک کنید.

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *