برندسازی شخصی به زبان آدمیزاد

نویسنده: سوزان کریتونمترجم: زینب شاهدیمجموعه کسب و کارناشر: هیرمندسال چاپ: 1396نوبت چاپ: اولتعداد صفحات:424شابک: 9789644084812         راهنمایی برای ایجاد و حفظ یک علامت تجاری شخصی ایجاد یک چهره حرفه‌ای با شهرت، موقعیت و تصویری روشن و دقیق، ضرورت دارد. چه در جستجوی اولین شغل‌تان باشید، چه در فکر تغییر شغل، و چه […]

بازاریابی کسب و کارهای کوچک به زبان آدمیزاد

نویسنده: باربارا فیندلی شنک مترجم: حسام خضرایی حاذق‌فکر – ساعده غیوری ثالث مجموعه کسب و کار ناشر: هیرمند سال چاپ: 1396 نوبت چاپ: اول تعداد صفحات:420 شابک: 9789644084829 . .   آیا کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی كرده‌اید؟ آیا آنقدر مشغول کارهای تولید خود هستید که برای  بازاریابی وقت ندارید؟ آیا […]

سرمایه‌گذاری در سهام به زبان آدمیزاد

نویسنده: پاول ملانوویچمترجم: شهاب‌الدین ادیب مهرمجموعه کسب و کارناشر: هیرمندسال چاپ: 1396نوبت چاپ: اولتعداد صفحات:376شابک: 9789644084669 آیا شما هم عاشق ساخت زیورآلات هستید و فقط دنبال کتابی خوب می‌گردید که چم و خم کار را یادتان دهد؟ کتاب حاضر پر است از آموزش‌های گام به گام ساده و قابل فهم، و تصاویر رنگارنگ و زیبا. […]

بازاریابی اینترنتی به زبان آدمیزاد

مؤلف: جان آرنولد مترجم: مرجان قورچیان مجموعه: کسب و کار نوبت چاپ: دوم تعداد صفحه: 372 از چاپ اول این کتاب در سال 2007 تغییرات زیادی در بازار کتاب رخ داده است. با پیشرفت چشمگیر رسانه‌های جمعی و گوشی‌های موبایل نسبت به گذشته، راه‌های بیشتری برای هدفمند کردن برنامه‌ها . استفاده‌ی بهینه از سرمایه‌ای که […]

فروش تلفنی‌ به زبان آدمیزاد

مؤلف: درِک زلر مترجم: گوهر فری‌زاده مجموعه: کسب و کار نوبت چاپ: دوم تعداد صفحه: ۳۴۴   کتاب حاضر به فروشندگان تازه‌کار و کارآزموده ــ از مشاوران املاک گرفته تا نمایندگان بیمه و نیز بازاریابان تلفنی ــ نشان می‌دهد چگونه نوشته‌های پیش از برقراری تماس را خَلق، و مشتریان کارآمدی از طریق تلفن جذب کنند. این کتاب […]

ارتباط مؤثر به زبان آدمیزاد

مؤلف: مارتی برونستا مترجم: نرگس یزدی مجموعه: کسب و کار نوبت چاپ: پنجم تعداد صفحات: ۳۹۲   ارتباط مؤثر به زبان آدمیزاد به شما می‌آموزد چگونه در محیط کار منظور خود را بیان کنید و تعاملاتی ثمربخش با رؤسا و همکارانتان داشته باشید. اغلب اوقات به کار بردن دانش و مهارتتان در کار بخش آسان […]

رفتار مصرف کننده به زبان آدمیزاد

مؤلف: لورا ای. لیک مترجم: آتنا فقیه‌نیا مجموعه:کسب‌وکار نوبت چاپ: اول تعداد صفحه: ۴۰۸ آیا می‌خواهید دلیل رفتار مصرف‌کنندگان را بدانید؟ این راهنمای عملی به شما در شناخت تأثیراتی که بر روی رفتار خرید  آنها مؤثرند کمک می‌کند. همچنین به شما نشان می‌دهد که چگونه از این دانش در توسعه‌ی استراتژی بازاریابی به‌گونه‌ای که مستقیماً به نیاز […]

مصاحبه‌های کاری به زبان آدمیزاد

مؤلف: جویس لین کندی مترجم: لیلا رسولی مجموعه: کسب و کار نوبت چاپ: اول تعداد صفحه: ۴۰۰ ظاهر، مهارت‌های اجرا، اعتمادبه‌نفس، همه ویژگی‌هایی جذاب ــ و دست‌یافتنی ــ هستند که کمک می‌کنند شغلی را که می‌خواهید به دست بیاورید. اگر کتاب مصاحبه‌های کاری به زبان آدمیزاد را ورقی بزنید می‌توانید این مهارت‌ها را به دست آورید. این […]

رهبري تجارت و مغز به زبان آدميزاد

مؤلف: ماریلی اسپرتگر مترجم: معصومه کريمي مجموعه: خودیاری نوبت چاپ: اول تعداد صفحه: 388   براساس آخرین یافته‌های علم نورون و پیشرفت‌های حاصل از مطالعات انجام‌شده روی مغز، این راهنمای ساده به شما نشان می‌دهد چطور مغز خود را تربیت کنید تا هرچه مؤثرتر رهبری کنید و در میان اعضای سازمان یا گروهتان تحول ایجاد کنید. اطلاعات […]

نوآوری در کسب و کار به زبان آدمیزاد

مؤلف: الکساندر هیام مترجم: مسعود مبارکی مجموعه: کسب و کار نوبت چاپ: سوم تعداد صفحه: 416 کتاب نوآوری در کسب‌وکار به زبان آدمیزاد مرجع و راهنمایی است که هر تاجری که می‌خواهد خلاق باشد برای دست‌یابی به کارایی و درآمد بیشتر به آن نیاز دارد. دریابید چگونه می‌توانید به‌قدرت خلاق خود دسترسی پیدا کنید و در تجارت […]